... پرواز تآ تو باید

چندها سال ِ پیش در اوج ِ پاییز، یک همچین روزی

یک عدد کبوتـر بال گشود و پا به عرصه ی هستی نهاد و این دنیا را با قدوم  ِ مبارک ِ خویش مزین نمود !
که از قضا بنده باشم :)
امسال با همه ی سال ها فرق داشت
امروز از همه ی امروز های سال های پیش بزرگتر شدم !
از امروز به بعد با همه ی از امروز به بعد های سال های قبل تفاوتش از زمین است تا آسمان !
اتفاقات ِ از این به بعد ِ زندگی ام ؛ به همه ی اتفاقات ِ سال های قبل و قبل تر دهن کجی میکند !
صدای خنده هایش را میشنوم :)
طبق ِ معمول ِ هر 14 ِ آبان ، صبح زودتر بیدار شدم و پر شدم از فکر ...
پرشدم از بی تفاوتی نسبت بی تفاوتی ِ همه !
نه به دعوتِ دوستی به کافی شاپ رفتم و نه با کسی کیک ُ بستنی خوردم
کنج ِ اتاقکم کنار ِ پنجره مچاله در پتو ؛
انار خوردم
برای خودم دستبند ِ دوستی بافتم
با خودم و روز تولدم سلفی گرفتم
خاطره نوشتم
و فکر کردم و فکر و کمی هم ... فکر !
اصلا مهم نیست که تولدم برای کسی مهم نیست :)
سومین دهه ی زندگی ؟
سلام ! باهم خوب باشیم :) ..

  


+ دوست ِ خوبم آرزوست ... دووووست !


+ پ.ن : همین کیک ُ شربت ِ کوچک ِ خانوادگی مرا بس :)
  • کبوتـر :)

نظرات  (۱)

asheghetm man :-*
پاسخ:
میشد اینُ تایید نکرد ؟! :)

من بیشتر که آخهههه :****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی